fredag 19 februari 2016

Delmål 1: en rapport om the go

Fredagen då vi åker är äntligen här. Som bäst sitter vi i bilen på väg till hotellet vid Arlanda. Dagen har varit fylld av sista minuten fix. Och än mer än tidigare då man har en liten knodd att ta i beaktande. Så nåt ordentligt blogginlägg har jag inte hunnit skriva, men en liten rapport ska ni få nu.

Delmål 1 är avklarat och det med resultat jag känner mig rätt så nöjd med, det kunde ha gått lite bättre tycker jag men det är som det är. Under knappa sju veckor har jag gått ner 6 kg och tappat 7,5 cm i midjan. Så det är inte dåligt i och för sig. Hade dock siktet inställt på 7 kg så därför känns det lite segt, men det stod helt enkelt still den här veckan, fast jag tyckte jag skärpte till mig ytterligare. Troligen hade kroppen ändå hunnit vänja sig vid mängden mat och cardio och det hade behövts mer drastiska förändringar för att få de resultat jag ville. Men nu blir det bra med en vecka i solen, ladda batterierna och äta lite mer mat. Sen tar jag mig an delmål 2 med ny energi när vi kommer hem! Hasta la Vista baby!! 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar