söndag 8 februari 2015

Back on track!

Äntligen. Nu börjar jag så småningom bli mig själv igen. Men herregud vilken pärs! Först envis förkylning och sen magsjuka. Och att återhämta sig från magsjukan har tagit närmare en vecka! Idag är första dagen jag:

1. Dricker kaffe
2. Äter mat med ganska bra aptit
3. Känner att jag kan ta i lite mer på träningen

Ja, ho ho. Lillpyret i magen har ju garanterat sett till att h*n får det h*n behöver, och mammas energi har istället fått tryta eftersom det inte varit helt lätt att äta. Nå, som sagt, nu är jag tillbaka.

Idag har vi haft en skön söndag jag och sambon. Bland annat blev det en solskenspromenad i stormen ner på stan och senare ett skönt gympass. Ben och lite core blev det för min del idag och upplägget såg ut som följande:

- Benspark
- Knäböj med kettlebell
- Deadlift (raka, lite kortare marklyft)
- Höftlyft på boll + bendrag
- Pushup med benen i TRX
- Planka
- Stående vadpress

Har fuskat lite med att träna vader sen jag blev gravid, men med tanke på att underbenen börjar bli lite smått svullna är det bra att aktivera vadmuskulaturen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar