onsdag 28 augusti 2013

Dom där nerverna...

...har börjat ge sig till känna. Redan igår kväll kände jag mig lite olustig och rastlös. Tävlingsnerver. Gäller att hålla dom i schack. Lite nervositet är bra, men det är jobbigt att gå omkring och hela tiden känna hur det gräver i magen av förväntan, ångest, oro!?? "Det kommer att gå bra, du fixar det här, du ger bara järnet och gör ditt bästa...så räcker det så långt det räcker..." Så snurrar mantrat i mitt huvud när dom negativa spökena försöker göra sig hörda. Jag vill ju förbättra min tid, det är det som hela tiden har varit målet. Men helt ärligt har inte träningen gått riktigt så bra som jag önskat i år. Och sen får man inte drafta, dvs. klungåka, på cyklingen i år. Och det vann jag ganska mycket tid på ifjol. Men, inte tänker jag måla fan för det. Jävlaranamma bara och så kör vi så det ryker!!!

Var just och körde ett sista genrep, främst för att träna bytena. Tror att jag kommer att kunna få till snabbare byten i år. Alltid nåt! Nu blir det Soma och sen vila fram till lördag kl. 12.00. Kanske vi ses i eckerö? :)


Simningen känns ganska bra i år.

Detta vill vi undvika (notera fötterna, ena skon på andra inte...) ;) Så inga turer i diket detta år, tack! :)

Känslan här-oslagbar! Det är väl därför man gör det. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar