torsdag 15 augusti 2013

En inlägg som inte handlar om träning

Precis...idag tänker jag inte skriva nånting om träning. Eller nästan ingenting iallafall. Varför? Jo, för att jag inte har något att skriva om. Eller visst finns det alltid nåt, men det är svårt när man är sjuk. Bara jag tänker på träning och att jag inte kan träna och hur nära mitt triathlonlopp är blir jag alldeles...ja, jag får lite smått panik kan vi väl lugnt säga. Så därför, kommer detta inlägg att handla om något helt annat, även om träningen finns närvarande. För det går inte helt att undvika, inte när det gäller mig och mitt liv. Men jag tänkte bjuda på ett bildregn från sommaren, nu när hösten står runt hörnet. Än är inte sommaren slut, men vi börjar komma till det stadiet då man tycker att allt gått så snabbt- men sen när man tänker tillbaka har man ändå hunnit med massor.

Här följer några guldstunder från min sommar.

Underbart skönt stughäng







                                                 


God mat och dryck



 








Skönt häng med sköna typer





Fina och roliga fester




(obs, datumet stämmer inte)

....och sist men inte minst, en hel del träning och lopp












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar