fredag 23 augusti 2013

Freaky friday!!

Jaha ja. Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Idag skulle jag ju ha mitt tuffa träningstriathlonlopp med lite längre distanser. Jo nä, simning 1 km- check, cykling 30 km che...NÄ! 5 km blev det eftersom min cykel bestämde sig för att NU ska den få sin första punktering. Reservinnerslangen låg hemma så den hjälpte föga. Som tur kunde svärfar komma och hämta upp mig och röda raketen. Nå, 10 km löpning hade jag kvar så det var bara att snöra på skorna när jag kom hem igen. Men, efter endast 2 km sprang jag rakt in i väggen. All energi bara rann av mig. Så så blev det med den löpturen. Tydligen var det för lång paus för att jag skulle ha kunnat fortsätta i samma flow, men för kort paus för att kroppen skulle hinna ladda om. Eller så var det helt enkelt inte min dag idag.

Nå, inget att gräma sig desto mera över. Nya tag nästa träningspass. Just do it eller hur!

Känner mig så sjukt snygg i min triathlondräkt!!......hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar