måndag 21 oktober 2013

Ett nytt kapitel!

Dag 1. Come on weights, bring me the muscles!
Äntligen har jag kommit igång! Min efterlängtade styrketräningsperiod började IDAG. Lite förhinder med jobb, sjukdom och resa förra veckan försenade min start med en vecka, men nu tammetusan!

Min egen träning har verkligen blivit åsidosatt på sistone, och känner mig därför inte alls i form. Är inte jätteroligt att granska sig själv i spegeln på gymet. Visst ser jag bitig ut i vissa övningar, men oj vad det finns mycket hull ovanpå musklerna just nu. Men idag är som sagt dag 1. Vänta bara tills dag 50, dag 100 och dag 200 osv... Då ska ni få se! Kommer efterhand att presentera mål, delmål, träningsupplägg och kost"tänk" + schema. Nu ska den här bruden bygga muskler! (och därmed var redan mitt huvudsakliga mål presenterat, även om det inte är tillräckligt konkret som så)

Hoppas du vill följa min resa till mitt ideal!

2 kommentarer:

  1. Ett steg i taget, Fokus på målet, mm för mm, gram för gram. Finns inga genvägar. Go Hard Honey

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/1383847_648764375158306_1309693741_n.jpg

    SvaraRadera
    Svar
    1. From now, going hard is the only option! Tack!

      Radera