söndag 4 maj 2014

Milstolpar

Nöjd tjej som gymmade i favvoshortsen idag. 
Nu börjar det hända grejer. Hemmet börjar vara i ordning och jag har äntligen tid att fokusera lite på mig själv igen. I fredags kickade jag igång fas 2 av min diet, ketosfasen. Än så länge har det gått bra men lite lägre energinivå har jag haft under helgen. Speciellt idag. Ska bli intressant att se hur kroppen reagerar på ketosen, dvs inga/väldigt lite kolhydrater.

Under veckan innan och under vappen drog jag på mig en del vätska och jag svällde upp speciellt runt magen. Men redan efter första ketosdagen (och vardag) i fredags så försvann i princip allt jag dragit på mig under veckan som gått. På lördagmorgon kändes det gott att leva när jag testade några plagg som jag har som "test" för hur det går. Jepp, "skinnyjeansen" passade, och mina betterbodies shorts. När dom sitter bra vet jag att jag är på rätt väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar