torsdag 29 maj 2014

Svart på vitt

I veckan var jag i Göteborg på arbetsresa, och under båtresan hade jag lite tråkigt och satt och bläddrade lite i mina bilder. Kanske nån tycker att det är jobbigt att ta bilder på sig själv, att posera och hålla och "åma och kroma sig" framför kameran. Men en sak är säker, bilder är guld värda när det gäller att se sina egna framsteg. Man får det verkligen svart på vitt.

Ni som följt mig kanske kommer ihåg att jag höll på med en deff tidigare i vintras också. Under hösten hade jag lagt på hullet ganska rejält (obs, både muskler och fett) och inför vår semesterresa i slutet på februari gick jag ner 4 kg. Sen kom vasaloppet med kolhydratladdning och påföljande semester och då gick jag upp ca 3 kg. Efter det började min resa neråt igen med den deff som jag nu är på slutrakan med.

Så för att komma till sak. Jag kom på att skulle jämföra bilder från mitten av januari och nu. Och resultatet.. ja döm själv! Så vad händer när man i ett halvår jobbar målmedvetet med kosten och träningen? Jo detta.


Detta är alltså en "inofficiell" formcheck. Den officiella formchecken för hur min 13 veckors deff har gått får ni om ungefär en vecka.

Med detta vill jag säga, kämpa på du där ute som strävar mot ett mål! Det lönar sig!

Det var allt för denna gång. Tack och hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar