torsdag 23 januari 2014

Formcheck utan bildbevis

Jupp, tänkte bara meddela att dieten går bra och enligt plan. Har på 3 veckor gått ner 2,9 kg och och har nu 3 kg och 3 veckor kvar till mitt mål. Så allt går som det ska. Förutom att jag nu har nånting konstigt i magen, men vad det än är för bobba så verkar det stanna vid lite illamående och trötthet, så jag hoppas vara på gång snart igen. Idag har jag ändå avvikit från mitt matschema och ätit det kroppen velat ha, vilket verkar vara kolhydrater i olika former. Rågbröd, yoghurt, riskakor, blåbärssoppa, surmjölk you name it!

Planen var att jag skulle ha skidat idag, men det blev soffan istället. Slocknade som en klubbad säl i den på eftermiddagen. Kanske jag kan skida redan imorgon, annars blir det i helgen. Gäller att våga lyssna på kroppen och inte gå på som en ångvält. Borde minsann ha lärt mig det efter mitt utdragna virus här över julhelgen.

Tillbaka till min diet, jag ska snart publicera en matdagbok i bilder åt er så får ni se, att vara på diet är faktiskt ganska gott!

Ha det gött kära vänner och kom ihåg handhygienen så att ni förhoppningsvis slipper magbobborna!

Igår var jag och Conny på "dejt" (om man kan kalla det för dejt efter snart 6 år!)
Vardagslyx kan man också kalla det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar