onsdag 29 januari 2014

Skidhelg på inkommande




I helgen bär det av till Branäs, en skidort i Värmland i Sverige. Min syster har stuga där, och eftersom det blir lite segt att snurra runt på 1,5 kilometers spåret så blir det nu "träningläger" som heter duga.

I helgen kommer jag alltså:

Skida skida skida skida....och skida lite till (En halv-Vasa tänkte vi ta oss igenom, plus några pass till )

Äta lite mer än vad mitt ordinarie matschema säger...och har tänkt göra av med några tusen kalorier extra också

Umgås med min syster

Sakna dom där hemma

Bada bastu

Troligen få skavsår, blåsor, träningsvärk i hela kroppen....och bli allmänt slut som människa

Ska bli kul!

Så, nu vet ni vad jag ska pyssla med de närmaste dagarna. Ha en fin helg ni med!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar