söndag 2 juni 2013

Vilket flyt!

Vilken helg det varit! Sol, värme sommar. Och lite regn däremellan. Igår när jag cyklade ut till föglö fick jag kämpa i regn och motvind. Jag var blötare än en dränkt katt när jag kom fram. Men idag fick jag lön för mödan. Vilken underbar cykeltur hem. Värme, sol, fart och flyt! Det gick så bra att jag tog en ca 10 km omväg. Och det var kilometrar jag behöver, för det är inte länge kvar. Endast 2 veckor! Och jag ligger just nu på ca 700 km (utan att räkna efter exakt). Blir tajt att få ihop till 1000 men ska försöka så gott jag hinner och kan.

Tyvärr dog min telefon så jag fick inte med hela sträckan i sports tracker. Det fattas ca 10 km.

Så där annars tänkte jag avsluta med att sammanfatta veckans träning:

Måndag: Soma
Tisdag: Styrka + Mitt RML pass
Onsdag: Cykling ca 22 km + Mitt Soma pass
Torsdag: Cykling ca 40 km
Fredag: Gerilla intervaller + RML pass+ lite överkropp på gymet
Lördag: Cykling ca 27 km
Söndag: Cykling: ca 38 km

Den här veckan är jag NÖJD! Tack för idag, slut för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar