tisdag 30 juli 2013

Lite smått och gott från mitt liv just nu

Regn regn regn...mysigt! Fast man skulle kunna tro att det är sena september när man tittar ut. Är dock inte alltför inspirerad till min triathlonträning i det här vädret. Nå imorgon ska det bli sommar igen sägs det, så då känns det bättre att träna ute.

Annars händer det inte så mycket. Idag hade jag vilodag. Var med sambon och filmade ett PumpaRumpa program på gymet, så det kommer säkert att dyka upp här på bloggen nångång. Min träning flyter på. Men det går segt med löpningen! Får inte upp nån hastighet. Men det är bara att nöta nöta, intervaller och mera intervaller. Utvecklas och förbättras, så kommer nog resultaten snart. Hoppas jag hinner komma upp i den hastighet jag vill till triathlontävlingen bara, annars blir jag lite sur! Men det ska gå, det måste gå.

Mycket mer har jag inte att berätta just nu. Men ni ska få se lite bilder från en spontan-strand-formcheck från helgen som mest var på skoj, men det är ändå kul att kolla hur det ser ut nu, och jämföra med hur det såg ut för ett halvår sen. Och förstås, att ha något att jämföra med i framtiden.


Nu är jag inte i någon toppform idag men jag är ändå rätt nöjd. Det lustiga är att jag väger ungefär lika mycket på bilden från januari och nu. Så nånting positivt har hänt, mera muskelmassa, oujee! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar