måndag 24 mars 2014

Dag 15: Resultat 2 veckor

Så där. Nu har jag kickat igång tredje veckan på min diet+ mitt styrketräningsprogram alá Kris Gethin. Känns som att veckorna bara kommer att rusa iväg.
Resultat hittills: -1,5 kg totalt, alltså -1,1 kg den här veckan. Det är bra, så jag kommer ännu denna vecka att fortsätta på samma sätt som hittills gällande kost och cardio. När den här veckan, alltså tre veckor, har gått har en fjärdedel av resan passerat och då börjar det eventuellt bli dags för lite förändringar i kost och/eller cardio. Egentligen sku jag vilja göra min "invägning" på fredag morgon, för jag väger alltid minst då. Jag var ner och snuddade på -2 kg totalt i fredags. Men sen kommer helgen, och då går jag alltid upp lite grann. Det handlar inte så mycket om att fuska eller inte, för jag tycks gå upp även om jag inte fuskar. Jag tror det beror på att dagarna och rutinerna ser annorlunda ut under helgen. Jag håller inte mattiderna lika strikt, jag sover lite längre osv. Sådana saker påverkar också. Det var likadant förra vintern när jag dietade. Jag vägde alltid minst på torsdag eller fredag och mest på måndag. Men nu är det som det är, eftersom jag började detta program på en måndag så blir det resultatcheck på måndagar.

Det var allt för idag, kämpar på mot mitt mål....sakta men säkert!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar