lördag 23 februari 2013

Dagarna i solen

Vilken underbar vecka det varit. Sol sol och mera sol. Love it!

Hade innan resan bestämt mig för att äta precis vad jag ville, och träna i den mån jag känner för. Inga måsten. Det behöver man unna sig ibland. Visst har jag svullnat till under resan men det var det värt. Och mest är det ju vätska som följer med kolhydraterna. Har inte ställt mig på vågen ännu, det får bli morgondagens spänningsmoment. Har räknat med att det jag gått upp ska försvinna igen när jag drar igång med min nya plan. Den är inte helt spikad ännu så jag återkommer till den i ett senare skede.


Utegymet vid ena ändan av las canteras strandpromenaden.


Trots att jag inte hade några träningsmåsten under resan blev det ändå nån form av träning nästan varje dag. Inga jättetuffa pass men tillräckligt för att ge kroppen det den behöver. En morgonlänk längs strandpromenaden kombinerat med lite övningar i utegymet. Eller ett pass på gymet och lite intervaller på löpbandet på det.



     Ett stycke köttig rygg i utegymet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar