måndag 11 februari 2013

En klassiker, nån centimeter, nåt kilo och 2 dagar

Lite smått och gott. Vi börjar med det roliga.

Idag mätte jag mitt midjemått igen. Ca 1,5 cm till har försvunnit, puts väck gone! Jeij!

Igår pratade jag med min äldre syster. Och hon vill att jag ska göra klassikern med henne. Först tänkte jag "nej, inte nu, inte i år", jag måste fokusera på en sak i taget. Men sen när jag lät tanken sjunka in blev jag bara mer och mer sugen. Jag älskar ju utmaningar, som ni vet. Så det lutar faktiskt mot att det skulle kunna bli en klassiker för mig. Men jag ska bestämma mig i början av mars. En sak i taget.

Sen till det lite jobbiga. Det är jätteskönt att resan närmar sig med stormsteg. Men det betyder också att det är bara två dagar kvar till sista invägning. PIRRIGT! Kommer jag att fixa det eller inte. Det kommer att bli en fajt ända till slutet, det är ett som är säkert. Håll tummarna!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar