tisdag 21 maj 2013

En kortis om inspiration

Kände för att skriva ett kort litet inlägg. Igår och idag har jag känt mig lite halvt hängig, inte fysiskt men mentalt. Inte varit inspirerad, inte till något alls! Men idag på eftermiddagen började det vända. Vi hade en jätterolig uteaktivitet på jobbet, en tipsrunda, som var mycket uppskattad av deltagarna. Och dom va så duktiga dom som var med. Det känns alltid kul, när man faktiskt ser att man gör något bra för de äldre. Det är det som gör mitt jobb roligt. Den äldre befolkningen har kämpat hela sina liv för att vi ska ha det bra, det är dags att vi ger tillbaka! :)

Nå, efter det sen har det känts bättre. Och nu har inspirationen börjat hitta tillbaka igen. Är riktigt taggad inför morgonkvällens cykling, och det trodde jag inte att jag skulle vara med tanke på hur det kändes i söndags! Men tydligen kan cykling också bli ett beroende, som allt annat. Hoppas bara att regnet håller sig borta.

Och ikväll övade vi soma inför torsdagens release. Ska bli kul! Hoppas på riktig häftig stämning och fullsatt sal. Så....med andra ord. The inspiration is back!

Här försöker jag inspirera mina vänner till att komma och testa på Soman. Duktiga dom är! Riktiga lejon, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar