söndag 14 april 2013

Dagens cykeltur och veckans plan

Idag blev det en liiite längre cykeltur. Men än har jag inte kommit upp i långloppsdistanser. Då ska jag nog komma upp i 3-4 timmars turer. Och så tänkte jag köra åtminstone en 6 timmars cykling. Så får man ta resten på sisu sen.

Skulle egentligen ha cyklat 2 timmar redan idag, men känner att jag behöver vänja kroppen lite i etapper, för herredjeeses vad jag var slut i ryggen efter denna timme idag. Men det blir bättre, det vet jag.
.
Hastigheten var jag inte heller nöjd med idag, men den kommer den också.

Nu är det dags att följa upp veckans plan.


Måndag: Soma
Tisdag: cykling60 + mitt RMLpass blev styrka, somaövning och RML
Onsdag: Styrka alt. cykling ute
Torsdag: Simning blev somaövning och soma testklass
Fredag: Intervaller alt. styrka blev cykling ute och soma
Lördag + söndag: 1 långpass på cykel, förhoppningvis ute, blir det inte det så cykling60 på lördag.

Alltså, det som blev så som jag planerat är sånt jag streckat över, ändringarna i kursiv stil. Som jag gissade blev det lite ändringar men det viktigaste finns där; cykling, styrka...och ja, soma. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar