fredag 12 april 2013

Det finns i kroppen

Igår hade en testklass i Soma för personalen på Träningsverket. Och nu är det bestämt, på måndag 16.30 kör jag min första klass. Wihaaa! Dom som var med på klassen igår sa att det verkligen märks hur mycket jag tycker om Soman, och så är det ju. Det är tungt att dra soma, men jag trivs som fisken i vattnet där uppe på scenen. Så nu blir det att öva i helgen.

Twisting lion
Egyptiern. Älskar denna.





Måste ju öva lite handstand också. Mot väggen till och börja med. Men så småningom ska jag jag få till det i kombination med lion. I soman finns det ingen prestige i att nån klarar nånting mera än nån annan. Det finns bara inspiration som motiverar en att utvecklas i sin egen träning.

På tal om träning så börjar det bli dags att kicka igång den här fredagen på riktigt med ett cykelpass.

Ha en underbar fredag alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar