onsdag 17 april 2013

Tramp för tramp...

Snart har halva den här veckan gått. Och än har jag inte skrivit någon veckoplan för träningen. Det beror på att min träning blir lite spontan nu när jag cyklar ute. Jag försöker ju välja att cykla när det inte hällregnar eller blåser storm. Visst, man kan inte bli för petig när det gäller väder, jag vet ju inte vad det är för väder under vätternrundan heller. Vi bor ju ändå i norden. MEN, jag har gjort ett triathlonlopp i världens hällregn, och fixade jag det så fixar jag vilket väder som helst känns det som. Så, sammanfattningsvis, jag väljer att cykla de dagar vädret är lite mer gemytligt. Och därför blir min plan väldigt flytande.

Idag var jag ut på en kortare cykeltur och på fredag ska jag försöka mitt första (kortare) långlopp på ca 2 timmar. Det flyter på. Steg för steg. Eller tramp för tramp, kommer jag närmare målet.

Himlen stod som öppen denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar