söndag 28 april 2013

Veckan som gått

Avslutar veckan med att titta på några härliga repriser av solsidan. Tänkte summera veckans träning så här söndagen till ära.

Måndag- Soma
Tisdag- Intervaller + RML
Onsdag- Cykling 30 km
Torsdag- Lite styrka (hann med ca hälten innan jag insåg att mitt Soma pass började) + Soma
Fredag- Cykling 52 km
Lördag- Cyling 27 km
Söndag- Cykling 27 km

Är nöjd med veckans träning. Cyklingen börjar kännas bättre och bättre. Även om jag kämpar mot väder och vind och blir lite förbannad mellan varven ;) Ska försöka samla ihop till dom 1000 km som rekommenderas att man ska cykla innan vättern för att loppet ska bli en behaglig upplevelse. Just nu ligger jag väl på lite över 200.

Däremot är jag inte riktigt tillfreds så där i övrigt. Har känt mig ungefär som en gravid elefant hela veckan. Problemet för mig när jag kör längre konditionspass är jag blir så in i norden hungrig, och äter troligen mer än jag behöver. Tror bestämt att maj månad får bli en trimma-formen månad inför sommaren. Kommer nog fortsättningsvis att äta kolhydrater i samband med träningen, men så där i övrigt kommer jag att dra ner på dem.

Det var dagens rapport. Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar