fredag 26 april 2013

Friday I'm in love!



Vilken dag det varit. Utforskat Maxinge (nya köpcentret på Åland) lite mera, lunchat på gymet, cykla till och från Prästö och hälsat på underbara Karoliina. Dit gick det bra, men på vägen hem hade jag motvind plus att jag redan var ganska slut i kroppen, energilagren hade börjat sina. När jag är trött och har motvind, då blir jag förbannad! Övervägde allvarligt att stanna vid första bästa bro, slänga cykeln i sjön och lifta hem. Men jag nöjde mig med svära och ropa lite. Ja, det är sant. Så om ni hör någon ropa längs Ålands vägar- don't worry, det är bara jag.



Satsade på en 60 kilometrare idag, men några kilometer innan prästö håller dom på bygga om vägen. Och det vara inte bara nån hundra meter det handlade om, utan snarare 2 km. Så när jag sku cykla hem sen fick jag faktiskt skjuts av Karoliina och Thomas från dom och framtill slutet av vägarbetet, så jag sku slippa gå den sträckan igen. Så enligt mina egna uträkningar borde det ha blivit 55 km. Men som ni ser håller inte Sportstracker med mig. Nåja, underbart väder var det iallafall. Och jag är nöjd med dagens insats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar