tisdag 2 april 2013

Nya utmaningar!!

Jag vet, som om jag inte skulle ha utmaningar så det räcker redan. :) Men man måste ta chanserna när dom dyker upp. Denna vecka ska jag gå en utbildning för att bli Soma instruktör! Jeij! Så torsdag- fredag är det Stockholm som gäller. Det är därför jag gått på soman rätt så mycket den senaste tiden. Ser verkligen framemot denna utmaning, även om jag har mycket kvar att lära mig. Och för er som undrar vad Soma är, här kommer ett smakprov (SATS får lite gratisreklam, det får jag väl bjuda på).


I övrigt flyter allt på. Påsken är förbi och den var alldeles underbar. Första delen av påsken bestod av rätt så mycket träning, och andra delen av föglö-häng, väldigt sköna och avslappnade dagar. Det blev två dagar aktiv vila och det kändes faktiskt välbehövligt. Träningsplanen höll hela veckan ut, så det blev en riktigt bra vecka.

Denna vecka blir träningen lite annorlunda p.g.a utbildningen. Igår var det vila, idag blev det cykling 60 + mitt RML pass. Bra med folk på passet, riktigt kul ikväll med bra energi. Imorgon blir det gym tror jag, vill passa på att umgås lite med kärleken. Och sen soma i dagarna två. I helgen tror jag faktiskt jag ska göra ett försök med racern. Se upp, nu börjar det på riktigt! Ca 11 veckor kvar till mitt första lopp.

Det flyter på bra nu. Har koll på bollarna i luften.
Andas, och njuter.


2 kommentarer:

  1. inspirerande att läsa din blogg! och du kommer att fixa galant att bli Soma instruktör, du är SUPERDUKTIG som RML instruktör, lugn och framförallt tydlig i dina instruktioner/hälsn "tanten" från RML passet:)

    SvaraRadera
  2. Tack Catti! :) Vad roligt att höra, kul att du gillar min blogg och mina pass. Vi ses på gymet. :)

    SvaraRadera