fredag 2 december 2016

Mobilblogg

Sitter och väntar på att köra ombord på Gabriella, som ska ta oss till Huvudstaden inatt, medan vi (förhoppningsvis) sover en god natts sömn. Sonen vaknade vid förflyttningen till bilen men är än så länge nöjd. Ber till de högre gudarna att han somnar om gott sen när vi kommit ombord. För jag är TRÖTT! Ja, med versaler. Och imorgon väntar den långa bilresan upp till min hemort. Lilla Öja. Jag ber till gudarna att dom är med oss då också, för jag har ingen aning om hur den resan kommer att gå med vår lille herreman. Och hunden är med också. Det här kan bli hur spännande som helst.

Jag har tusen och en saker jag tänkt blogga om de senaste dagarna. Men tiden har gått åt till allt möjligt annat. Dessutom har jag haft lite kaos i huvudet så jag har inte fått ordning på orden. Men jag lovar att snarast uppdatera er om hur det gick med min träning- och kostutmaning. Eller ska vi kalla det "släppa-kontrollen-utmaning". Och dessutom har jag snart en ny utmaning som står runt hörnet. Som kommer att bli betydligt tuffare.

Men nu, ladda för husmors semester. Och så får ni en bild på hur det såg ut senast vi var på resa. Får se om vi hittar något bollhav den här gången.

1 kommentar: