fredag 9 december 2016

Top five.

Denna fredag förtjänar, och behöver, en top fem lista.

5. Det är fredag, vackert så. Det är idolfinal, helt trevlig underhållning för ett trött hjärnkontor.

4. Jag har motsått en hel del frestelser sen i onsdags då jag började mina strikta två veckor. Stolt över det.

3. Jag lyckades stå några sekunder idag när jag övande på handstående (utan vägg dessutom).

2. För första gången idag ville Jason ge en kram och en puss åt sin dagis"tant" när han skulle hem från dagis. Så sött! Slängpussar är förresten hans nya grej. Mammahjärtat smälter.

1. Jason sitter naken på vardagsrumsbordet på kvällen (han får alltid springa omkring naken en stund innan nattning, han älskar det). Där på bordet lyfter han på ena skinkan, släpper en prutt och säger själv "prutt". Haha! Kommer inte vara fräscht om några år men ännu är det gulligt.

De två sista punkterna får mig nästan att glömma kvällens skrikattacker. Men bara nästan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar