torsdag 14 mars 2013

Dag 3

...i soffan/sängen. Idag har jag sovit nästan hela dagen. Hoppas det betyder att jag är piggare imorgon. Det ser tyvärr dåligt ut med träning denna vecka. Tror inte att jag är tillräckligt frisk imorgon, och imorgon kväll eller på lördag f.m åker vi ut till föglö. Det går i och för sig att träna där också (det finns aldrig några ursäkter) men möjligheterna är färre.

Nå, så fort jag känner mig lite piggare ska jag mjukstarta med promenader. Senast på måndag ska jag vara i träningsform igen. Det har jag bestämt! Det positiva är att jag har kommit fram till att jag verkar drabbas av två ordentliga förkylningar per år, en på hösten och en på våren. Det betyder att när det här förarliga influensan är över kommer jag förhoppningsvis att kunna köra på utan att drabbas av flera motgångar av den här typen. Förhoppningsvis inga andra motgångar heller.

Mera motivation- ser framemot att ge järnet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar