tisdag 29 januari 2013

- 5 cm

Hej hopp.

Idag mätte jag på skoj midjemåttet. Kommer inte ihåg exakt när jag mätt det sist men det var nog nångång i höstas. Och kommer jag ihåg rätt så har det nu minskat med ca 5 cm. Inte illa!

Men detta innebär att min favorit, mitt bruna läderbälte snart är för stort. Snyft!
Fast egentligen är jag ju bara glad. Sambon har lovat göra ett till hål om det behövs. ;)

Idag är jag trött och lite sliten. Började dagen med att dra ett pilatespass- alltid lika skönt!
Men jobbet har sugit mycket energi. Nackdelarna med mitt jobb är att man är illa tvungen att bemöta energitjuvar lika positivt som glädjespridarna. Som tur finns det många underbara klienter som är riktiga glädjespridare. Men vissa dagar tar energitjuvarna över. Då är det bara försöka ladda om och lämna jobbet- på jobbet.

Dagar som dessa, när jobbet är tungt och det är fruktansvärt mörkt och grått ute, då önskar jag att dessa sista veckor ska gå snabbt. Så jag bara f¨år vara och njuta av värmen och solen. Kommer att njuta till 110 och det kommer jag vara värd.

Snart över till mitt andra jobb. Ikväll ska mamma komma på mitt RML-pass. :) Men innan dess ska jag svettas bort lite fett.

Have a nice one!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar