torsdag 17 januari 2013

Det går bra nu!

Hey, det gör det. Rutinerna sitter i. Siffrorna på vågen klättrar fortsättningsvis neråt. Tre dagar ledigt framför mig. Sötsuget håller sig långt borta. Bra med folk på RML:en + positiv feedback om min utveckling som instruktör. Enda störande momentet i min annars trevliga tillvaro är att jag fick punktering på bilen idag. Men hallå, allting kan ju inte vara perfekt heller! ;)

Ska se om jag hittar nån fotograf ännu idag och få till en omgång formcheck bilder. Sambon är och tränar. Inte för att jag tror det syns nån större skillnad ännu, kanske om en 3-4 kg till. Då ska det nog vara lite skillnad.

Så länge får ni hålla till godo med en jämförelsebild från sommar 2011 och 2012 (tycker egentligen inte om att blotta mig så mycket men det är för att visa vad som egentligen hänt och då är, tyvärr, bikinibilder tydligast). Det går att komma dit man vill bara man är motiverad. Nu är jag ca 1 kg från bilden till höger. Och sen ska det lite till bort...(för att så småningom komma till mitt huvudmål - att bli snabbare på att springa för att få bättre resultat i triathlonloppet)



Visst spelar kroppsstorleken en viss roll, det är lättare att vara lättare helt enkelt. Och alla har vi en vikt då vi trivs som bäst med oss själva. Det betyder ju inte att man är sämre människa fast man väger lite mera, men det gäller att analysera sig själv och ta sig dit man vill om man inte är nöjd som det är. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar