söndag 20 januari 2013

Rygg, formcheck och promenader

Vilket underbart väder vi haft denna helg. Idag kl. 12 hade jag varit vaken i 4 timmar och gått mera än jag gjort nåt annat. Började med en 45 min lång morgonpromenad och fick se dagen vakna till liv. Efter frukosten blev det sen ca 1,5 h på isen. Helt underbart. På vägen hem från föglö fick sambon dessutom syn på en svan som satt fast i isen och en örn som satt och väntade på att naturen skulle göra sitt, och örnen i fråga skulle få en brakmåltid. Grymt men mäktigt. Och sambon fick det på bild. Häftigt!

Bortsett från att det varit en väldigt bra helg vädermässigt så har jag haft en liten svacka de senaste dagarna. På fredag kom sötsuget som ett paket på posten. Och det har varit extremt jobbiga dagar ur den synvinkeln. Speciellt i och med att lilleman i huset ätit godis och haft godispåsen liggande framme, och lämnat den där med godisar han inte tycker om!!! Och dom han inte gillade var förstås såna som jag tycker om. Frust och stön! Ska jag vara på diet ska det helst inte alls finnas nåt sött/gott i huset. Eller har som sagt gått hur bra som helst hittills men nu vet jag inte vad som hände. Försvinn sötsug, I hate you!

Men nu är det ny vecka imorgon och vardag igen. Skönt. Avslutade helgen med ett bra ryggpass. Har denna vecka börjat med en ny 3 veckors omgång så har bytt lite övningar. Idag körde jag dessutom en ordentlig omgång mage, skönt!

Efter passet ville jag ta några formcheck bilder. Men tålamodet tröt hos både fotograf och modell så resultatet blev lite si sådär.



Mäktiga vinterbilder.





Det är inte jättemycket som hänt. Det handlar trots allt om endast ca - 2 kg. Men lite mer struktur vid armarna, och lite fett bort från magen. Men finns som ni ser en hel del kvar. Det där med posa är som sagt något jag fortfarande inte behärskar, harkel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar