onsdag 2 januari 2013

Min Blogg

Nytt år. Nya rutiner. Nej, för mig är det nytt år, samma rutiner fast bättre. Nyårslöften är inte riktigt min grej. När jag bestämmer mig för något så gör jag det, oberoende årstid. Denna blogg kommer att handla om träning, motivation, hälsa och andra små ting som gör livet värt att leva. Det som driver mig framåt är att hitta nya utmaningar och visa mig själv att JAG KAN. Att våga vinna helt enkelt. Och kan jag kan alla. Och det är mitt andra stora intresse, och yrkeockså för den delen, att inspirera och motivera andra. Att få alla därute att förstå hur viktigt det är att vi rör på oss. Att få andra att bli det bästa de kan bli. För man behöver inte vara bäst. Jag kommer aldrig att bli BÄST. Men jag kommer alltid att sträva efter att bli den bästa JAG kan bli.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar